syateljeramos.blogg.se

En blogg om sömnad och pyssel. Två av mina stora intressen.

host host nys nys

Kategori: bebissaker, värmekuddar

Har varit en liten sjukstuga här under en vecka, tio dagar. Först vart maken förkyld och efter ett par dagar skickade han vidare förkyldningen vidare till mig. Kärlek...
 
Men har hunnit sy lite beställningar och annat roligt när jag har orkat. Jag arbetstränar på en inredningsateljé och som tur var så fick jag ta med lite jobb hem innan helgen. Så 6 st gardiner har jag hunnit att sy till jobbet och sen så har det blivit 2 stora vetekuddar och en mössa.
 
Håller på o ritar upp ett mönster till en handväska. Hoppas att jag kan börja sy snart. Men först en kopp te.
 
 
Axelvetekudde till herr D.
 
 
Axelvetekudde till fröken M.
 
 
Och en liten mössa till min kusin.
Kommentera inlägget här: